Aktywacje konsumenckie urządzane w formie konkursów to bardzo skuteczne i elastyczne narzędzie marketingowe.
Nasi Klienci często pytają, czy forma konkursu będzie atrakcyjna dla oferowanych przez nich produktów lub usług, klienteli, kanałów sprzedaży czy specyfiki branży?
Konsumenci w Polsce we wszelkiego rodzaju konkursach powiązanych ze sprzedażą biorą z powodzeniem udział już od ponad dwóch dekad!
Śmiało można postawić tezę, że nie ma chyba ani takiej branży, produktu czy usługi, do których promocji nie zastosowano by formy konkursowej. Zadania w konkursach dla konsumentów ograniczone są jedynie wyobraźnią marketerów i strategów sprzedaży. Od tych najprostszych wymagających wymyślenia atrakcyjnego hasła, przesłania zdjęcia, krótkiej formy video, po te nieco bardziej angażujące, polegające na wykonaniu szeregu czynności, czy wykazaniu się ponadprzeciętną kreatywnością uczestników.
A jakie są klasyczne przykłady mechanizmów konkursów komercyjnych:
W jakich branżach najczęściej wdrażamy konkursy, aby efektywnie wspierać sprzedaż i promocję dla naszych Klientów?
Nie wiesz czy konkurs to odpowiednia forma promocji dla Ciebie? Interesują Cię kwestie związane z prawem, podatkami, dobrymi praktykami, doborem najlepszej mechaniki? Potrzebujesz więcej informacji?
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?