Gratifica Sp. z o.o.
ul. Podchorążych 43, 94-234 Łódź
+48 690 960 995
Telefon

Gratifica

Jesteśmy klientocentryczną agencją marketingową. Polski rynek promocji nie ma dla nas tajemnic – działamy od ponad 15 lat.

Nasi specjaliści? To mieszanka doświadczenia, zaangażowania i nowych pomysłów! Zróżnicowany, komplementarny zespół, nieustannie podnoszących swoje kwalifikacje pasjonatów reklamy, marketingu i nowych mediów. Zaprojektujemy dla Ciebie mechanizm dowolnej promocji, napiszemy regulamin, kupimy, zmagazynujemy i wydamy nagrody i zapewnimy infrastrukturę do przyjmowania zgłoszeń opartą o najnowsze rozwiązania i trendy w marketingu.
W czym się specjalizujemy?

G

Gospodarujemy budżetami, generujemy leady, zwiększamy sprzedaż, lojalizujemy Waszych klientów w b2c i b2b

r

Rozwijamy marki produktowe i usługowe, pomagamy zwiększać sprzedaż

a

Angażujemy Waszych klientów, pilnujemy terminów, działamy dynamicznie

t

Tworzymy mechanizmy i projektujemy pule nagród z przepisem na sukces

i

Implementujemy nowoczesne technologie, aby Twoje promocje były zawsze o krok przed konkurencją

f

Formalności, logistyka, prawo i podatki w świecie promocji nie mają dla nas tajemnic

i

Inicjatywa i nieszablonowe podejście do realizacji strategii marketingowych wyróżniają nas na rynku

c

Client service to nasza specjalność, odciążamy działy marketingu i sprzedaży

a

Analizujemy, raportujemy, automatyzujemy procesy obsługi Waszych promocji

Know-how!

Mamy to czego nie musisz mieć Ty i nie ma wiele innych agencji na rynku - KNOW HOW - poparte wykształceniem, szkoleniami oraz tysiącami realizacji na rynku.
Wiedzę łączymy z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej osób zarządzających spółką.
Słuchamy, analizujemy, doradzamy, kreujemy i wychodzimy z inicjatywą.

Gratifica w liczbach

Jak wynika z ostatniego badania „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie”, przeprowadzonego przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Ponad połowa badanych (51,4%) deklaruje udział w promocji z gratisami, a 61,3% respondentów przyznało, że bierze udział w promocji ze względu na nagrody.

lat doświadczenia w branży

numer 1 w organizacji loterii PIT w latach 2021-2023

wskaźnik retencji Klientów

ponad 1000 zrealizowanych projektów

obsłużonych klientów

Skontaktuj się z nami