Dobierzemy dla Ciebie odpowiednie narzędzia do organizacji skutecznych działań w kanale B2C i B2B, podzielimy się wiedzą i doświadczeniem, przejmiemy wszelkie obowiązki i kompetencje w związku z organizacją akcji promocyjnych.
Dowiedz się więcejGratifica zapewnia pełne wsparcie procesów związanych z organizacją konkursów i promocji konsumenckich w kraju i za granicą.
Gratifica wesprze dział marketingu Twojej firmy:
Sprzedaż premiowa:
Field marketing:
Sampling produktów:
Koniecznie sprawdź, jak możemy wesprzeć Twoją firmę. Wyślij brief!
Konkursy cieszą na rynku dużym powodzeniem z uwagi na uproszczone procedury wdrożenia, dużą swobodę ustalania mechaniki oraz możliwość wprowadzenia elementu grywalizacji dla konsumentów.
Konkursy w odróżnieniu od gier losowych, w szczególności wszelkiego rodzaju loterii, to promocje w których o wygranej nie decyduje los, a konkretne umiejętności: wiedza, sprawność, talent, czy też wypadkowa wymienionych wcześniej zdolności indywidualnych uczestnika.
Kryteria wyboru muszą być jasno określone w regulaminie, a jury powołane do oceny zgłoszeń powinno oceniać każdą pracę konkursową sprawiedliwie, wedle swojego uznania, ale stosując te same, obiektywne kryteria weryfikacji zgłoszeń.
Konkurs może być przeprowadzany w jednym lub kilku etapach, może być też cykliczny i powtarzalny (kolejne edycje).
W niektórych konkursach wieloetapowych, ostatni etap nazywany jest finałem, przedostatni – półfinałem, trzeci od końca – ćwierćfinałem.
Wybór najlepszego rezultatu (dzieła, pracy) lub czynności, jest głównym zobowiązaniem przyrzekającego nagrodę i może go dokonać sam przyrzekający, jako organizator konkursu lub upoważniona przez niego osoba, bądź grupa osób (komisja, jury, czy np. sąd konkursowy) albo większa zbiorowość lub publiczność (głosowanie, plebiscyt).
Wybór musi być dokonywany według zasad ogłoszonych publicznie w przyrzeczeniu nagrody i może być dokonywany w trybie tajnego bądź jawnego głosowania ustnego, pisemnego, listownego, telefonicznego, mailowego lub poprzez formularz internetowy itp.
Nagrodami w konkursie mogą być zarówno nagrody pieniężne i rzeczowe, jak również inne dobra: bony, vouchery, szkolenia, kursy, karty przedpłacone, zniżki i inne benefity. Laureatów możemy nagradzać w systemie dziennym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym.
Kodeks Cywilny w Art. 919-921 definiuje "Konkurs, jako rodzaj przyrzeczenia publicznego, w którym oznaczony został termin ubiegania się o nagrodę za najlepszą czynność lub najlepszy rezultat (dzieło), spełniające warunki określone w przyrzeczeniu nagrody (...)".
Sprawdź, co jeszcze możemy zaoferować Twojej firmie. Przejdź do oferty...