KONKURSY, PROMOCJE KONSUMENCKIE, SPRRZEDAŻ PREMIOWA - JAK TO ROBIMY?

Konkursy jako format promocyjny w biznesie spotykamy od lat.

Jako konsumenci nie przykładamy wagi do detali i uwarunkowań, które winien jest spełnić organizator, aby forma aktywności marketingowej była efektywna, efektowna, prosto skomunikowana.

Jak skutecznie organizować konkursy, które sprzedają, komunikują, promują, są opłacalne a zarazem atrakcyjne dla naszych klientów?

Kluczem do sukcesu jest integracja różnych usług, m.in.:

- odpowiedniej analizy marki, jej pozycji na rynku oraz grupy docelowej

- kreacji,

- doborze odpowiedniej, bezpiecznej, optymalnej mechaniki,

- zaplecza IT oraz wykorzystania różnych kanałów interaktywnej komunikacji z konsumentem,

- zaplecza do reklamy i promocji akcji,

- zaplecza prawno-księgowo-podatkowego,

- doborze, zakupie i logistyce nagród,

- właściwej, zautomatyzowanej administracji i obsługi zgłoszeń, reklamacji,

- raportowania, analiz,

- szeroko rozumianego bezpieczeństwa (IT, RODO),

- know-how agencji i wypracowanych przez nią standardów obsługi.

Dowiedz się więcej lub skontaktuj się teraz z naszymi specjalistami!

KONKURS Z AGENCJĄ GRATIFICA

GRATIFICA 

  1. Dopasowanie mechanizmu konkursu do Twoich potrzeb i wymagań

  2. Dobór nagród odpowiednio dla Twojej grupy docelowej

  3. Ocena zgłoszeń konkursowych oparta na obiektywnych kryteriach i ocenach jury

  4. Opieka prawna (pełna dokumentacja konkursowa, rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez uczestników konkursu)

  5. Dbałość o przebieg konkursu i nadzór nad formalnymi aspektami konkursu

  6. Obsługa kwestii księgowych w tym rozliczenie podatku od nagród

  7. logistyczna obsługa nagród (zakup, konfekcjonowanie, magazynowanie, wydanie nagród laureatom)

  8. Komunikacja z uczestnikami

  9. Na Twoje życzenie także: przygotowanie dedykowanej strony internetowej, grafik i tekstów promocyjnych, wydruk materiałów i więcej

  10. Kompleksowa obsługa!

TWOJA FIRMA

  1. Inicjatywa, czyli chęć organizacji konkursu

  2. Środki finansowe na organizację konkursu i na zakup nagród

  3. Decyzje biznesowe dotyczące mechanizmu i organizacji konkursu

  4. Możliwość uczestniczenia w ocenie prac konkursowych

Organizacja konkursu nigdy nie była tak prosta – już nie musisz myśleć o kwestiach administracyjnych i logistycznych. My zrobimy to za Ciebie. Zajmiemy się pełną administracją i przejmiemy rolę organizatora, a Ty będziesz mógł się cieszyć efektami akcji promocyjnej.