Chat with us, powered by LiveChat

Konkursy - co oferujemy?

 Gratifica zapewnia pełne wsparcie procesów związanych z organizacją konkursów i promocji konsumenckich w kraju i za granicą.

  • działamy elastycznie w dowolnym modelu współpracy (możemy zorganizować dowolny konkurs w całości lub przejąć od Klienta lub jego agencji kreatywnej jedynie wybrane obszary, np. przygotowanie regulaminu, zakup i wysyłkę nagród);
  • kompetencje organizatora - zrealizujemy cały proces za Ciebie! Zarekomendujemy najlepszy mechanizm promocji, przygotujemy regulamin i wymaganą dokumentację, zapewnimy wymaganą infrastrukturę, wypromujemy konkurs w mediach tradycyjnych i nowoczesnych, kupimy i wydamy nagrody, odprowadzimy podatki (PIT-8AR, PIT-8C), obsłużymy zapytania i reklamację za pośrednictwem dedykowanej infolinii, przygotujemy statystyki i raporty, zrobimy audyt promocji na rynku);
  • obsługa formalno-prawna, consulting - sprawnie redagujemy dokumenty niezbędne do obsługi promocji: regulaminy, aneksy, protokoły odbioru/wydania nagród, doradzamy i optymalizujemy procesy księgowe, współpracujemy na stałe z kancelarią doradcy podatkowego, kancelarią prawną;
  • grafika i projektowanie - projektujemy key visuale graficzne akcji promocyjnych, doradzamy w doborze optymalnych materiałów POS, produkujemy je u zaufanych, sprawdzonych dostawców;
  • infrastruktura teleinformatyczna - wykonujemy prace programistyczne, budujemy dedykowane strony www konkursów, aplikacje, produkujemy content do kanałów social media. Dowiedz się więcej...
  • nagrody - doradzimy jakie nagrody będą najbardziej pasować do Twojego produktu/usługi, wycenimy je dla Ciebie i pozyskamy rabaty handlowe, możemy je magazynować i konfekcjonować. Następnie wydamy je laureatom, po uprzednim zabezpieczeniu i zadbaniu o każdy szczegół (listy gratulacyjne, sety produktów marki własnej, dyplomy uznania, podziękowania za udział w konkursie). Dowiedz się więcej...
  • dane osobowe - bezpiecznie i zgodnie z prawem przetwarzamy powierzone nam dane osobowe, zarówno jako administrator, jak i podmiot przetwarzający;
  • kosztorysy, mechanika, rekomendacje nagród, harmonogramy - nieodpłatnie, sprawnie i z pełnym zaangażowaniem, przygotujemy dopasowane do Twoich indywidualnych oczekiwań i celów biznesowych materiały, które pomogą optymalnie dobrać rozwiązania uwzględniające specyfikę kanału sprzedaży, profil grupy docelowej, czy działania konkurencji;
  • nieszablonowe podejście - w Gratifice lubimy wyzwania! Idea działania agencji marketingu zintegrowanego, to łączenie zróżnicowanych narzędzi w celu osiągania mierzalnych korzyści. Odwagę łączymy z wieloletnim doświadczeniem, setkami udanych realizacji, dzięki którym wiemy, co się sprawdzi a co może być ryzykowne lub nieefektywne.

Eventy, akcje promocyjne, promocje konsumenckie

Gratifica wesprze dział marketingu Twojej firmy:

  • organizujemy eventy w sieciach sklepów, centrach handlowych i galeriach, punktach sprzedaży detalicznej;
  • kompleksowo obsługujemy akcje promocyjne o charakterze ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym;
  • wspieramy działania marketingowe i promocyjne w ramach targów, konferencji, szkoleń, sympozjów branżowych.

Dowiedz się więcej, zadzwoń do nas!

Sprzedaż premiowa, field marketing, sampling produktów

Sprzedaż premiowa:

  • doradzamy i kompleksowo obsługujemy promocje oparte na wynagradzaniu konsumentów w zamian za jednorazowy zakup określonej ilości produktów i usług;

Field marketing:

  • działamy również w terenie, projektujemy unikalne, oryginalne aktywności promocyjne dla konsumentów, wciągamy ich w zabawę, budując zaufanie, relacje i zwiększając świadomość marki;

Sampling produktów:

  • jednym z ważnych narzędzi, pomagającym osiągnąć cele sprzedażowe, jest bezpłatna dystrybucja próbek produktów. Sampling sprawia, że klienci mogą wypróbować produkt, a następnie bez ryzyka sięgnąć po niego na sklepowej i wirtualnej półce. Gratifica przejmie od Twojej firmy proces związany z konfekcjonowaniem, magazynowaniem, wysyłką próbek.

 Koniecznie sprawdź, jak możemy wesprzeć Twoją firmę. Wyślij brief!

 

Konkursy cieszą na rynku dużym powodzeniem z uwagi na uproszczone procedury wdrożenia, dużą swobodę ustalania mechaniki oraz możliwość wprowadzenia elementu grywalizacji dla konsumentów.

Konkursy - co warto wiedzieć?

Konkursy w odróżnieniu od gier losowych, w szczególności wszelkiego rodzaju loterii, to promocje w których o wygranej nie decyduje los, a konkretne umiejętności: wiedza, sprawność, talent, czy też wypadkowa wymienionych wcześniej zdolności indywidualnych uczestnika.

Kryteria wyboru muszą być jasno określone w regulaminie, a jury powołane do oceny zgłoszeń powinno oceniać każdą pracę konkursową sprawiedliwie, wedle swojego uznania, ale stosując te same, obiektywne kryteria weryfikacji zgłoszeń.

Konkurs może być przeprowadzany w jednym lub kilku etapach, może być też cykliczny i powtarzalny (kolejne edycje).

W niektórych konkursach wieloetapowych, ostatni etap nazywany jest finałem, przedostatni – półfinałem, trzeci od końca – ćwierćfinałem. 

Wybór najlepszego rezultatu (dzieła, pracy) lub czynności, jest głównym zobowiązaniem przyrzekającego nagrodę i może go dokonać sam przyrzekający, jako organizator konkursu lub upoważniona przez niego osoba, bądź grupa osób (komisja, jury, czy np. sąd konkursowy) albo większa zbiorowość lub publiczność (głosowanie, plebiscyt).
Wybór musi być dokonywany według zasad ogłoszonych publicznie w przyrzeczeniu nagrody i może być dokonywany w trybie tajnego bądź jawnego głosowania ustnego, pisemnego, listownego, telefonicznego, mailowego lub poprzez formularz internetowy itp.

Nagrodami w konkursie mogą być zarówno nagrody pieniężne i rzeczowe, jak również inne dobra: bony, vouchery, szkolenia, kursy, karty przedpłacone, zniżki i inne benefity. Laureatów możemy nagradzać w systemie dziennym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym.

Kodeks Cywilny w Art. 919-921 definiuje "Konkurs, jako rodzaj przyrzeczenia publicznego, w którym oznaczony został termin ubiegania się o nagrodę za najlepszą czynność lub najlepszy rezultat (dzieło), spełniające warunki określone w przyrzeczeniu nagrody (...)".

Sprawdź, co jeszcze możemy zaoferować Twojej firmie. Przejdź do oferty...