Chat with us, powered by LiveChat
f0f9a807 735f 40f5 8ca7 c30c4915f1a8 Copy

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe to rozbudowane, wielopoziomowe narzędzia służące budowaniu relacji z klientami.
Klient wierny, świadomy, odpowiednio zmotywowany i nagrodzony, to dla każdej firmy wartość bezcenna. 
Działania lojalnościowe źle zaplanowane i prowadzone z reguły mają skutek odwrotny do zamierzonego.

Inwestycja w lojalnego klienta, rozumianego zarówno jako konsumenta, jak i partnera, dystrybutora, hurtownika, czy sklepy detaliczne, to w nowoczesnej, kapitalistycznej gospodarce konieczność.
Warto jednak takie działania wydelegować poza firmę, dział sprzedaży, czy marketingu, po to by móc nadal skupiać się na swoim produkcie, czy usłudze a mieć pod kontrolą cały proces, rozliczając z niego wyspecjalizowaną agencję.
Cesja zadań związanych ze sprawną, profesjonalną obsługą działań lojalnościowych jest niezwykle korzystna nie tylko z uwagi na stosunkowo niskie koszty, ale również ze względu na zagadnienia formalne, prawne, księgowo-rozliczeniowe i logistyczne.

Gratifica daje gwarancję profesjonalnej, sprawnej obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych na każdym etapie realizacji.
Co oferujemy Twojej firmie?

  • dobierzemy odpowiedni mechanizm i środki komunikacji;
  • przygotujemy scenariusz działań, aktywności i promocji towarzyszących;
  • zbudujemy bazę danych, która eksploatowana w odpowiedni sposób bezpośrednio przełoży się na zwiększenie sprzedaży;
  • postaramy się zaoferować i wycenić unikalny katalog pożądanych nagród, odpowiednio dobranych, biorąc pod uwagę budżet i oczekiwania uczestników;
  • zajmiemy się kreacją materiałów reklamowych, katalogów;
  • zbadamy dokładnie potrzeby Twoich klientów, przeanalizujemy działania Twojej konkurencji, przedstawimy raporty i analizy działań, zajmiemy się optymalizacją.

 

Programy lojalnościowe b2b

Oferujemy kompleksową obsługę wdrożeń akcji lojalnościowych na etapie dystrybucji, sprzedaży hurtowej, czy detalicznej towarów i usług.

Nawet najwyższej jakości produkty, bez odpowiedniego wsparcia sprzedaży, nie obronią się na rynku w dobie ogromnej konkurencji.

Jeśli Twoja konkurencja prowadzi już działania lojalnościowe, to znak że najwyższa pora, aby również Twoja firma się nimi zainteresowała.

Jeśli będziesz pierwszy, z pewnością uda Ci się zdystansować inne firmy, bo lojalny, dobrze zrozumiany i wynagrodzony klient niechętnie zmienia swoje nawyki.

Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:

  • zajmiemy się formalno-prawną opieką nad projektem (regulaminy, formularze, protokoły odbioru nagród, klauzule prawne);
  • zaprojektujemy działania długofalowe z uwzględnieniem specyfiki Twojej sprzedaży, struktury firmy i grupy docelowej;
  • znajdziemy i zarekomendujemy atrakcyjne, pożądane, ciekawe i oryginalne nagrody dla uczestników programu;
  • przygotujemy odpowiednią infrastrukturę teleinformatyczną (serwisy WWW, CRM, CMS, bazy danych, aplikacje mobilne);
  • zadbamy o skuteczną i efektywną formę komunikacji z uczestnikami (serwisy SMS/MMS, e-mailingi, wysyłki tradycyjne);
  • wykreujemy niepowtarzalne key visuale akcji, zaprojektujemy ulotki, foldery, broszury, katalogi, zarekomendujemy formę welcome pack`ów, czy giftów.

Nie działamy szablonowo. Nasza filozofia opiera się na drobiazgowej analizie i rzetelnym opracowaniu strategii działań, dobranych odpowiednio, z uwzlędnieniem struktury, wielkości i specyfiki działalności w Twojej branży.

Dowiedz się więcej! Skontaktuj się z nami!

Programy lojalnościowe b2c

Gratifica obsługuje kompleksowo programy lojalnościowe dla tzw. klientów finalnych.

Nie ma dla nas różnicy, czy Twoje produkty/usługi sprzedawane są w kanale nowoczesnym, czy tradycyjnym. Nie stanowi dla nas różnicy grupa docelowa, jej wiek, czy specyfika. Potrafimy dobrać skuteczne narzędzia, wykorzystać optymalnie uwarunkowania i specyfikę środowiska w jakim mamy zmotywować Twoich klientów do regularnych, zaangażowanych zakupów. Nasza skuteczność oparta jest na trzech filarach:

  • wiedzy
  • doświadczeniu
  • odpowiedniemu, budowanemu przez ponad dekadę zapleczu

Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:

  • zajmiemy się formalno-prawną opieką nad projektem (regulaminy, formularze, protokoły odbioru nagród, klauzule prawne);
  • zaprojektujemy działania długofalowe, z uwzględnieniem specyfiki Twojej sprzedaży, struktury firmy i grupy docelowej;
  • znajdziemy i zarekomendujemy atrakcyjne, pożądane, ciekawe i oryginalne nagrody dla uczestników programu;
  • przygotujemy odpowiednią infrastrukturę teleinformatyczną (serwisy WWW, CRM, CMS, bazy danych, aplikacje mobilne);
  • zadbamy o skuteczną i efektywną formę komunikacji z uczestnikami (serwisy SMS/MMS, e-mailingi, wysyłki tradycyjne);
  • wykreujemy niepowtarzalne key visuale akcji, zaprojektujemy ulotki, foldery, broszury, katalogi, zarekomendujemy formę welcome pack`ów, czy giftów.


Programy lojalnościowe oparte o tzw. "omnichanel" to model, który stanie się w przyszłości podstawą do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku, łącząc w sobie tradycyjny marketing z kanałami online oraz narzędziami mobilnymi.