Programy lojalnościowe i motywacyjne to nie tylko promocje oparte na kartach czy aplikacjach budujące przywiązanie w relacji między firmą i konsumentem, które spotykamy codziennie w sieciach sklepów, czy na stacjach paliw. Motywacja i lojalność postrzegana w kontekście nagradzania i zwiększania efektywności pracowników to również DNA każdej nowoczesnej, zorientowanej na wyniki firmy. W szczególności koniec drugiej dekady XXI wieku w Polsce to czas, w którym hasło „rynek pracownika” jest odmieniane przez wszystkie przypadki.
Dobrze zaprojektowany program motywacyjny nie tylko zwiększy produktywność Twoich pracowników. Przemyślany i odpowiednio ukierunkowany system dodatkowych wynagrodzeń wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i przyciąga do niej nowe, ambitne osoby. Wartościowi pracownicy stanowią bowiem fundament sukcesu każdej firmy.
Konkurencja, jaka panuje na współczesnym rynku, dotyczy nie tylko szerokiego wyboru produktów i usług oferowanych konsumentom, ale być może przede wszystkim możliwości wyboru niezliczonych ścieżek zawodowych oferowanych pracownikom. Z tego powodu oprócz pensji podstawowej odpowiadającej kwalifikacjom zatrudnianego przedsiębiorca powinien zwrócić szczególną uwagę na dodatkowe metody, którymi będzie w stanie wyróżnić się na tle innych pracodawców i długoterminowo zainteresować osoby, które wykazują się ponadprzeciętną inicjatywą i odnoszą sukcesy.
Mitem jest, że do stworzenia dobrego programu motywacyjnego potrzebny jest duży budżet. W rzeczywistości skuteczny program motywacyjny powinien mieć przede wszystkim jasno określone zasady, odpowiedni mechanizm wynagradzania dostosowany do potrzeb i specyfiki branży oraz nagrody czy benefity, których obietnica będzie miała realny wpływ na działania Twoich obecnych i przyszłych pracowników.
Jeśli chcesz mieć gwarancję, że Twój program motywacyjny odniesie sukces, pierwszym krokiem będzie konsultacja z wyspecjalizowanym podmiotem, który ma udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu tego rodzaju działań.
Gratifica zajmie się dla Twojego przedsiębiorstwa kompleksowym zaplanowaniem, organizacją i przeprowadzeniem akcji, w tym między innymi:
Nie czekaj, sprawdź już teraz nasze możliwości! Poznaj nas!
Programy lojalnościowe to rozbudowane, wielopoziomowe narzędzia służące budowaniu relacji z klientami.
Klient wierny, świadomy, odpowiednio zmotywowany i nagrodzony, to dla każdej firmy wartość bezcenna.
Działania lojalnościowe źle zaplanowane i prowadzone z reguły mają skutek odwrotny do zamierzonego.
Inwestycja w lojalnego klienta, rozumianego zarówno jako konsumenta, jak i partnera, dystrybutora, hurtownika, czy sklepy detaliczne, to w nowoczesnej, kapitalistycznej gospodarce konieczność.
Warto jednak takie działania wydelegować poza firmę, dział sprzedaży, czy marketingu, po to by móc nadal skupiać się na swoim produkcie, czy usłudze a mieć pod kontrolą cały proces, rozliczając z niego wyspecjalizowaną agencję.
Cesja zadań związanych ze sprawną, profesjonalną obsługą działań lojalnościowych jest niezwykle korzystna nie tylko z uwagi na stosunkowo niskie koszty, ale również ze względu na zagadnienia formalne, prawne, księgowo-rozliczeniowe i logistyczne.
Gratifica daje gwarancję profesjonalnej, sprawnej obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych na każdym etapie realizacji.
Co oferujemy Twojej firmie?
Chcesz zorganizować program lojalnościowy?
Oferujemy kompleksową obsługę wdrożeń akcji lojalnościowych na etapie dystrybucji, sprzedaży hurtowej, czy detalicznej towarów i usług.
Nawet najwyższej jakości produkty, bez odpowiedniego wsparcia sprzedaży, nie obronią się na rynku w dobie ogromnej konkurencji.
Jeśli Twoja konkurencja prowadzi już działania lojalnościowe, to znak że najwyższa pora, aby również Twoja firma się nimi zainteresowała.
Jeśli będziesz pierwszy, z pewnością uda Ci się zdystansować inne firmy, bo lojalny, dobrze zrozumiany i wynagrodzony klient niechętnie zmienia swoje nawyki.
Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:
Nie działamy szablonowo. Nasza filozofia opiera się na drobiazgowej analizie i rzetelnym opracowaniu strategii działań, dobranych odpowiednio, z uwzlędnieniem struktury, wielkości i specyfiki działalności w Twojej branży.
Gratifica obsługuje kompleksowo programy lojalnościowe dla tzw. klientów finalnych.
Nie ma dla nas różnicy, czy Twoje produkty/usługi sprzedawane są w kanale nowoczesnym, czy tradycyjnym. Nie stanowi dla nas różnicy grupa docelowa, jej wiek, czy specyfika. Potrafimy dobrać skuteczne narzędzia, wykorzystać optymalnie uwarunkowania i specyfikę środowiska w jakim mamy zmotywować Twoich klientów do regularnych, zaangażowanych zakupów. Nasza skuteczność oparta jest na trzech filarach:
Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:
Programy lojalnościowe oparte o tzw. "omnichanel" to model, który stanie się w przyszłości podstawą do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku, łącząc w sobie tradycyjny marketing z kanałami online oraz narzędziami mobilnymi.