Chcesz zorganizować program lojalnościowy?

Programy lojalnościowe b2b

Oferujemy kompleksową obsługę wdrożeń akcji lojalnościowych na etapie dystrybucji, sprzedaży hurtowej, czy detalicznej towarów i usług.

Nawet najwyższej jakości produkty, bez odpowiedniego wsparcia sprzedaży, nie obronią się na rynku w dobie ogromnej konkurencji.

Jeśli Twoja konkurencja prowadzi już działania lojalnościowe, to znak że najwyższa pora, aby również Twoja firma się nimi zainteresowała.

Jeśli będziesz pierwszy, z pewnością uda Ci się zdystansować inne firmy, bo lojalny, dobrze zrozumiany i wynagrodzony klient niechętnie zmienia swoje nawyki.

Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:

  • zajmiemy się formalno-prawną opieką nad projektem (regulaminy, formularze, protokoły odbioru nagród, klauzule prawne);
  • zaprojektujemy działania długofalowe z uwzględnieniem specyfiki Twojej sprzedaży, struktury firmy i grupy docelowej;
  • znajdziemy i zarekomendujemy atrakcyjne, pożądane, ciekawe i oryginalne nagrody dla uczestników programu;
  • przygotujemy odpowiednią infrastrukturę teleinformatyczną (serwisy WWW, CRM, CMS, bazy danych, aplikacje mobilne);
  • zadbamy o skuteczną i efektywną formę komunikacji z uczestnikami (serwisy SMS/MMS, e-mailingi, wysyłki tradycyjne);
  • wykreujemy niepowtarzalne key visuale akcji, zaprojektujemy ulotki, foldery, broszury, katalogi, zarekomendujemy formę welcome pack`ów, czy giftów.

Nie działamy szablonowo. Nasza filozofia opiera się na drobiazgowej analizie i rzetelnym opracowaniu strategii działań, dobranych odpowiednio, z uwzlędnieniem struktury, wielkości i specyfiki działalności w Twojej branży.

Dowiedz się więcej! Skontaktuj się z nami!

Programy lojalnościowe b2c

Gratifica obsługuje kompleksowo programy lojalnościowe dla tzw. klientów finalnych.

Nie ma dla nas różnicy, czy Twoje produkty/usługi sprzedawane są w kanale nowoczesnym, czy tradycyjnym. Nie stanowi dla nas różnicy grupa docelowa, jej wiek, czy specyfika. Potrafimy dobrać skuteczne narzędzia, wykorzystać optymalnie uwarunkowania i specyfikę środowiska w jakim mamy zmotywować Twoich klientów do regularnych, zaangażowanych zakupów. Nasza skuteczność oparta jest na trzech filarach:

  • wiedzy
  • doświadczeniu
  • odpowiedniemu, budowanemu przez ponad dekadę zapleczu

Gratifica zajmie się wszystkim, co konieczne, aby wdrożyć najlepsze rozwiązania i skutecznie zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe:

  • zajmiemy się formalno-prawną opieką nad projektem (regulaminy, formularze, protokoły odbioru nagród, klauzule prawne);
  • zaprojektujemy działania długofalowe, z uwzględnieniem specyfiki Twojej sprzedaży, struktury firmy i grupy docelowej;
  • znajdziemy i zarekomendujemy atrakcyjne, pożądane, ciekawe i oryginalne nagrody dla uczestników programu;
  • przygotujemy odpowiednią infrastrukturę teleinformatyczną (serwisy WWW, CRM, CMS, bazy danych, aplikacje mobilne);
  • zadbamy o skuteczną i efektywną formę komunikacji z uczestnikami (serwisy SMS/MMS, e-mailingi, wysyłki tradycyjne);
  • wykreujemy niepowtarzalne key visuale akcji, zaprojektujemy ulotki, foldery, broszury, katalogi, zarekomendujemy formę welcome pack`ów, czy giftów.

Chcesz powierzyć obsługę programu doświadczonej agencji? Wybierz Gratificę!

Powierzając nam swój program lojalnościowy, motywacyjny czy sprzedaż premiową masz gwarancję centralizacji, usprawnienia i profesjonalizacji na wszystkich polach. Od kreacji począwszy, poprzez infrastrukturę, customer service, logistykę zakupu, magazynowania i spedycji nagród, po raporty statystyki i analizy marketingowe oraz wykorzystanie zebranych danych do dalszych aktywności biznesowych Twojej firmy.

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, MOTYWACYJNE, SPRZEDAŻ PREMIOWA Z AGENCJĄ GRATIFICA

GRATIFICA

  1. Dopasowanie czasu trwania programu i strategii do Twoich potrzeb i oczekiwań

  2. Dobór nagród odpowiednio dla Twojej grupy docelowej

  3. Opieka prawna (pełna dokumentacja, rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez uczestników)

  4. Dbałość o przebieg programu i nadzór nad aspektami formalnymi

  5. Przygotowanie i obsługa kart lojalnościowych w wersji tradycyjnej lub wirtualnej

  6. Komunikacja z uczestnikami, przekazywanie spersonalizowanych informacji

  7. Na Twoje życzenie także: przygotowanie dedykowanej strony internetowej, grafik i tekstów promocyjnych, wydruk materiałów i więcej

  8. Obsługa kwestii księgowych (opłacenie i

  9. Na Twoje życzenie także: przygotowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji, grafik i tekstów promocyjnych i więcej

  10. Kompleksowa obsługa!

TWOJA FIRMA 

  1. Inicjatywa, czyli chęć organizacji programu dla pracowników, klientów, kontrahentów

  2. Środki finansowe na organizację programu i na zakup nagród

  3. Decyzje biznesowe dotyczące mechanizmu i przebiegu programu

  4. Opcjonalne udostępnienie bazy danych z wcześniejszych aktywacji