Gratifica loterie dla influencerow

AKCJE PROMOCYJNE W SOCIAL MEDIA - KONKURSY, LOTERIE, PROMOCJE

Zastanawiasz się nad organizacją legalnej loterii czy konkursu na swoim kanale w social media?

Nie czekaj! Poznaj naszą ofertę i dostarczaj atrakcyjny kontent dla Twoich Followersów!

Legalne, skuteczne i efektywne promocje w kanałach social media dla firm i influencerów.

Marketing i sprzedaż powinny być tam, gdzie przebywa konsument.
Dlatego tak ważne jest, aby prowadzić działania e-commerce i umiejętnie wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych.

Za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, YouTube czy TikToka można na określonych zasadach urządzać skuteczne konkursy, głosowania, loterie, czy nawet programy lojalnościowe.
Media społecznościowe mogą być wykorzystywane w panelach logowania w tradycyjnych akcjach promocyjnych.

Można również wdrażać dedykowane rozwiązania w pełni wykorzystujące potencjał i infrastrukturę, jakie te media oferują developerom.
Gry społecznościowe to jeden z przykładów takich zastosowań. Takie gry mogą być doskonałym narzędziem, które przyciągnie nowych fanów do firmowego fanpage,ale również zachęci ich do podjęcia decyzji zakupowej.
Różnią się jednak od typowych gier online tym, że są zintegrowane z wewnętrznym systemem danej sieci społecznościowej – wykorzystują np. Facebook API.

Dzięki tej integracji możliwe jest wykorzystanie wielu ciekawych interakcji pomiędzy graczami. Użytkownicy mogą zapraszać się do gry i otrzymywać za to różnego rodzaju profity. Mogą także porównać swoje rezultaty z rezultatami swoich znajomych. A czasem nawet wspólnie grać w jedną grę.

Skuteczne promocje w social media - co oferujemy?

  • legalne, bezpieczne prawnie i skuteczne loterie i konkursy na Facebooku, Instragramie, YouTube czy TikToku;

  • outsourcing wszystkich procesów związanych z organizacją promocji na Twoich kanałach (opieka prawna, formalności, zezwolenia, dokumentacja, dobór mechaniki, losowania, zakup i wydanie nagród rzeczowych, pieniężnych czy incentive);

  • akcje promocyjne dla Twojej marki lub marki Klienta na rzecz, którego tworzysz w Internecie, na Facebooku, Instagramie, YouTube czy TikToku;

  • aplikacje mobilne (Android, iOS);

  • gry reklamowe, grywalizacja;

  • promocje online oparte na scenariuszu gry dla konsumentów.

Dowiedz się więcej...


18
MLN

Liczba użytkowników Facebooka w Polsce

10
MLN

Liczba użytkowników Instagrama w Polsce

14
MLN

Liczba użytkowników YouTube w Polsce

24
MLN

Tyle fanów na FB ma Robert Lewandowski

Dowiedz się więcej na temat legalnych, zgodnych z prawem skutecznych promocji w social media!