Fungenerator dla Lubelli z portfolio Grupy Maspex
Aktywacja konsumencka wykorzystująca silniki AI i współprace influencerskie
Na przełomie września i października 2024 marka Lubella z portfolio Grupy Maspex, posiadająca w swoim portfolio różne warianty płatków śniadaniowych uruchomiła konkurs pn. Fungenerator, który jest jednym z elementów dużej kampanii promocyjnej w kluczowym dla kategorii okresie, jakim jest sezon „back to school”.
Za koncepcję i kreację akcji odpowiedzialni byli nasi Partnerzy z agencji kreatywno-mediowej BeDigital, zaś za produkcję unikalnej, wspartej silnikami AI platformy i strony konkursowej, odpowiadała agencja 4 O’Clock Interactive.
Gratifica odpowiadała natomiast opiekę prawną, formalną, prowadzenie konkursu, obsługę uczestników oraz wydanie nagród.
Oprócz wykorzystania technologii AI oraz ciekawej, angażującej, nośnej, i świetnie odebranej wśród konsumentów, mechaniki aktywacji, warto nadmienić, iż do promocji i kampanii zostali wybrani jedni z największych influencerów w Polsce: Kuba „Patec” Patecki oraz Julia Żugaj. Para influencerów aktywnie włączyła się w promocję akcji, a ich wizerunek w formie awatarów znalazł się na promocyjnych opakowaniach płatków.
Cieszymy się z tej współpracy, efektów marketingowych i wizerunkowych dla marki Lubella.
Dziękujemy naszym Partnerom z BeDigital za zaufanie, świetny koncept i udaną kooperację.
Nie możemy się już doczekać kolejnych aktywacji w roku 2025!
Więcej informacji nt. Fungeneratora znajdziecie w mediach branżowych:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lubella-i-bedigital-realizuja-kampanie-z-uzyciem-zaawansowanego-fungeneratora
https://marketingprzykawie.pl/espresso/lubella-stworzyla-platforme-konkursowa-fungenerator/