Loterie w galeriach, pasażach i centrach handlowych
Zorganizuj z nami aktywację dla swoich klientów!

Rok 2020 i pandemia covid-19 były szczególnie trudne dla sklepów naziemnych, w szczególności wyhamowały rozwój dużych galerii sklepów i pasaży handlowych. Niewiele jednak wielkoformatowych centrów handlowych zamknęło się w wyniku tych trudnych okoliczności, a badania rynku wykazały, że poziom obrotów z roku 2019 większość dużych obiektów osiągnęła już w roku 2022 i sukcesywnie rokrocznie je powiększa.
Rynek i marketing nie lubią próżni… Mimo, iż lwia część handlu przeniosła się do e-commerce, to jednak odwiedzalność naziemnych galerii sklepów i wolumen zakupowy nie spadają. Ich kompaktowość, dostępność różnych produktów, usług i atrakcji, w tym punktów gastronomicznych nadal dla wielu konsumentów ma ogromną wartość.
Doskonałym narzędziem, od lat sprawdzonym w szeroko rozumianym nowoczesnym retailu są aktywacje konsumenckie, w tym w szczególności loterie promocyjne.
Marketerzy wdrażają z powodzeniem mechanizmy nagradzające konsumentów w centrach handlowych nie tylko w okresach świątecznych, kiedy oczywistym jest największy ruch, ale również w okresach, gdzie najemcom szczególnie zależy na utrzymaniu dobrych wyników sprzedaży (np. wakacje czy początek roku).
Losowania na żywo przyciągają tłumy liczących na szczęśliwy traf widzów, a proste zasady i minimalne zaangażowanie generują dziesiątki tysięcy zgłoszeń.
Dobrze zaplanowane i zorganizowane loterie promocyjne mogą pełnić różne role, m.in.:
- zwiększenie odwiedzalności, tzw. „foot fall”;
- możliwość zareklamowania galerii w lokalnych mediach bazując na promocji z atrakcyjnymi nagrodami;
- zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego;
- dodatkowe możliwości dla najemców, w tym ich partycypacja w projektowaniu puli nagród;
- zakup kampanii wielkoformatowej kuszącej nagrodami do odwiedzin i zakupów.
Dodatkowo, nowe mechanizmy i technologia wychodzą zarządcom centrów handlowych naprzeciw. Jedną z najnowszych nowinek jest wykorzystanie sztucznej inteligencji – AI - do automatyzacji mechanizmów promocyjnych.
Nasza agencja może zaoferować przygotowanie specjalnego, dedykowanego stoiska loteryjnego, gdzie uczestnik może samodzielnie, bezobsługowo zgłosić się do loterii, podając wyłącznie swój nr telefonu, zaznaczając zgodę na udział i zescanować w urządzeniu dowód zakupu, gdzie za pośrednictwem technologii OCR wspartej mechanizmami AI będzie on automatycznie zapisany do postaci cyfrowej i powiązany ze wskazanym numerem telefonu. Urządzenie po weryfikacji zgłoszenia automatycznie wygeneruje los, który osoba zgłaszająca się do loterii będzie mogła samodzielnie wrzucić do urny, z której odbędzie się losowanie nagród.
Tańszą wersją takiego wdrożenia jest przygotowanie dedykowanej strony www loterii, która będzie gwarantować analogiczne możliwości, jak opisane powyżej.
Planujesz organizację loterii w swojej galerii, centrum handlowym, pasażu sklepów?
Skontaktuj się z naszym specjalistami, sprawdź co oferujemy i dowiedz się więcej.
Gratifica.pl – Zespół do usług!