Gratifica Sp. z o.o.
ul. Podchorążych 43, 94-234 Łódź
+48 690 960 995
Telefon

Aktywacje konsumenckie – czym są i jak je wykorzystać?

Sprawdź, co możemy przygotować dla Twojej firmy!

robert2 Robert CEO
emoji

Aktywacją konsumencką można nazwać każde działanie firmy, które zmierza do zaangażowania konsumenta, skłonienia go do podjęcia działań względem marki. Głównym celem jest nawiązanie więzi z konsumentem i/lub jej wzmocnienie.

Do klasycznych przykładów aktywacji konsumenckich należą: loterie promocyjne, konkursy konsumenckie, sprzedaż premiowa, programy lojalnościowe, cross-promocje.

Aktywacje konsumenckie to skuteczne narzędzie sprzyjające zwiększeniu sprzedaży, nie tylko w ujęciu krótkofalowym, ale także stworzeniu perspektywicznej relacji z odbiorcą. Nowoczesny marketing, zarówno w naziemnych punktach sprzedaży, jak i na szeroko rozumianym rynku e-commerce, bez promocji i aktywizacji skierowanej bezpośrednio do odbiorców finalnych jest trudny do wyobrażenia.



Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pozostałe wpisy

Zobacz wszystkie