Konkursy i loterie dla konsumentów z wykorzystaniem interaktywnych multikiosków

3
AM infokiosk2

Multikioski w akcjach promocyjnych (konkursy, loterie)

W ubiegłym roku wprowadziliśmy do oferty mechanizmy promocyjne dla konsumentów wykorzystujące interaktywne, multimedialne urządzenia samoobsługowe.

Z perspektywy kilku wdrożeń obserwujemy duże zainteresowanie konsumentów tą formą zabawy.

Oferowane przez nas urządzenia dają organizatorom promocji ogromne możliwości. Najczęściej nasze realizacje wdrażamy w galeriach handlowych, centrach konferencyjnych, targach, na eventach.

Ogromna elastyczność na etapie produkcji i dostosowania urządzeń do indywidualnych potrzeb naszych Partnerów gwarantuje skuteczność.

Przewagą tego rodzaju rozwiązań jest fizyczny kontakt konsumenta z urządzaniem, wpływ na przebieg gry i całkowita niemal automatyzacja procesu obsługi zgłoszenia.

Multikioski z naszej oferty wyposażone są w dotykowe ekrany o różnej wielkości, czytniki kodów kreskowych, drukarki termalne, czy bezpośrednie łącze internetowe, wykorzystywane do interakcji z kanałami social media.

Gratifica zajmie się za Państwa wszystkim, od przygotowania koncepcji, brandingu urządzenia, projektu i produkcji aplikacji obsługującej zgłoszenia, budową stoiska, regulaminem, przejęciem kompetencji organizatora oraz zapewnieniem sprawnego serwisu i obsługi stosika promocyjnego.

Sprawdź, co możemy zaoferować Twojej firmie. Zapraszamy do współpracy!

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami!

Pozostałe wpisy
gratifica blog 18
Jak zorganizować loterię promocyjną?
gratifica blog 19
Ustawa z dnia 10 stycznia 2018 r. o ograniczeniu handlu w niedziele i święta
gratifica blog 20
RODO - duże zmiany w przepisach dot. ochrony danych osobowych przed nami!